Speed tisdag

Min dag har inte varit tippen tippen, har ont i kroppen & känt stress. Väl hemma efter ett möte, så stular det med min tvättid. Jag kan inte börja tvätta när jag tänkt! Åker & tränar, det ska ju vara prio på vardagarna. Känns bra, ska slänga i mig mat & göra ett besök i duschen då mina fina knackar på. De är så välkomna men jag var på högvarv! Men hann dusch, speedprat & matlagning!! Wow, imponerad! och nu kan jag inte trycka enter, spännande! Dagens Träning, easyline 4o min 360 brända kalorier & promenad i 10 min 1,52 km. Råkade visst äta några godisbitar....
                           


Kommentarer
Postat av: Anna

Hi hi fint.

2011-09-14 @ 11:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0