Sötsuget

Just nu lugn & ro. Men i vanliga fall sedan några dagar är jag sugen på socker. Å jag unnar mig, lite!
Men vet ju så väl att det går att skärpa sig. Det är så nära målet, för nära! Men ger inte tillräckligt med inspiration!
Det är en svår balans, för nu är det verkligen för nära, det är inte lika viktigt länge för jag mår bra! men vill vill vill....

Eller jo, jag är förkyld, jag är hängig med en idag mycket envis huvudvärk!
Måste bara städa undan lite här hemma, igår städade jag kylskåpet! Skön känsla, i love it!
Vill bara vila, läsa & ta det lugnt!


Välkommen vackra höst!
Det är något vackert med varje årstid!
Njuter

Kram på er i höstsola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0