Lakritste & mörkchoklad

Maria säger att det är höst nu, det kanske det är därför jag sitter med min vita polo i soffan. Dricker varmt te & mumsar i mig mörkchoklad. Tänkte att detta får bli en lugnkväll, med mig som sällskap. Det blev idolkväll! Träffade några godingar på café MOKKA en stund i eftermiddags, jag tog lite juice & njöt av sällskapet

Min vän som skulle tatuera sig skulle också ha ringt till drop-in för att kunna göra en drop-in! Det blev ingen fin text & inget hjärta! Men en tid är bokat! Å sällskapet Susanne hann bli sugen hon med....

Titta mitt te & min choklad!


Bilden ska inte vara liggande, men jag gnäller på tekniken... oj!

fairtrade choklad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0