Förkylda veckan

Träningsfri vecka! Det säger snörvel & atjoo... men pigg & glad! Nästan i alla fall! Självklart blir det inte tränat en minut, men ingen ångest än! Men det blev en promenad igår med en vovsing & tillbehör! Det var skönt höstväder, njöt!

Fast nu får förkylningen gå över, kanske vill träna snart igen... det finns en risk att jag blir sugen mycket mycket snart! Sov lite kasst i natt, inte fler sånna tack! Jag blir ju trötter....
Är bortbjuden på fredag, det ska bli trevligt & mysigt! Men var är boken jag ska läsa ut, just det! I handväskan!
Vi ska prata bok på fredag, det finns en risk att handligen berättas för mig på fredag :)

Ha en bra dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0