Sömning!

Det har varit en intensiv helg, så jag tänkte hitta kudden att mysa ner mig hos. Det blir mer än 8 timmar & jag hoppas jag kommer känna mig utvilad. I morgon är det träning i någon form & tänkte faktiskt lyckas lyssna på en föreläsning i morgon kväll. Det är e
Och ska prova min livs första Detox, ska bli så spännande att prova. Det är en expresskur på 7 dagar!
Är nyfiken på hur jag kommer att känna på vägen & efteråt, om en vecka! 7 dagar av mitt liv ska jag väl klara av.

Och ska ge mig på detta, är ju duktig sm oftas så därför ska jag klara det & även efter oktober! Är ni med?
från ett inlägg på funbeat:

"Sockerfri oktober: Hörde om detta på radion och tänkte köra på det. Någon mer som är sugen på att hänga på? Alla kör med egna regler. Ska försöka undvika så mycket tillsatt socker som jag kan, frukt däremot är okej för mig. Rapport kommer...."


Snacks i framtiden får bli grönsaker, frukter & bär



Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0