Postitv & glad

Tänkte skriva från hjärtat lite, får se hur det går.
Började morgonen med höga mål, ville klara av träningen & kände mig på bra humör.
Det blev träning, yey!

Men ganska tidigt började jag fundera om det hann märkas på mig, att jag kände mig så glad & nöjd med livet.
Vill bara att min omgivning ska ha det bra, vara välmående & nöjda med livet. Vill älska livet, med mina vänner...
Klart att det finns motgångar, det stärks vi människor av. Men blir det inte för mycket det ibland?

Är fortfarande positiv, tror jag.. har inte bestämt mig!

snart är det Idol
Ha en myskväll, kram

Kommentarer
Postat av: Helena L

Att läsa din blogg får mig att se med nya ögon på alla de jag tränar med på friskis. Bakom varje okänt ansikte finns en person som har egna idéer om träning och hälsa :) Kul att ta del av din!

2011-10-10 @ 00:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0