Hej Träningsvärk!

Jag visste att du skulle komma! Du, träningsvärken, du får mig att känna var mina muskler är. Tack!
 Det tränades armar, skuldor & mage på prov i går med instuktören. Idag var det tisdag igen, dags för träningsdag! Yey, som jag längtat & saknat! Körde idag en så komisk sak som sittcykel, eftersom M* rekommenderade mig att inte springa för smärtans skull. Men att sluta träna är inte heller lösningen. Därför körde jag 32 min sittcykel & gym i 3o min. Lite andra gymnastiska övingar i cirka 5 min. Strecha tror jag kan vara den rätta lösningen & kanske mer hjälp av M*.  Eller lyssna på goa Matilda, hon sa indirekt att jag ska åka till Nyköping! Se själva: 
Hej! Jag känner en väldigt duktig och välutbildad kiropraktor här i Nyköping som jobbar med neurologisk kiropraktik, tänjte bara tipsa om honom, jag vet ju inte exakt vad du har för problem men han jobbar med obalans i kroppen, smärtor osv. Han heter Johan Alderud, kontaktuppgifter finns på www.hjerna.com. Kram!

Väl hemma lite tvättstuga, sedan är ju kvällen slut igen!
Godnatt

*Gymintruktör & massageterapeut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0