Hej bloggen

Prosit, sa jag just & undrade om lungorna skulle ploppa ut. Men det har jag inte tid med. Blir ni oroliga? Det var ju bara att jag satt lite knepigt i just nysningen. Här sitter jag, utan att ha något att skriva om! Veckan som gått, ja lite sjukdom annat har ju varit i mitt liv. Godiset har gjort intrång & jag går med en känsla att jag inte är så hälsosam just precis, just nu.... Maten är nyttig, men vad hjälper det.  Hade ett själsligt möte i går på arbetstid, underbart! Massage & frisörtid blev det också! Lovely!!
Hade en trevlig kväll med vännerna i går & såg snygga sofia K. modella :)
Min syster kommer i dag, så lite tvätt ska vikas bort & en svängom med dammsugarn.
Marielle har aldrig sett min lägenhet, det är ju bäst att ge det bästa intrycket!
Eller hur!?


Hos FRISoREN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0