Underbart

lätt det är att slå i hjäl tid. Tränade inte i dag heller, vad i? Haha.... det är inte helt lätt jämt! Kanske kan jag satsa på i morgon? Kanske är meningslöst att lova, se det som en bonus! Kan inte vända denna vecka! Lite sent för de.
Haft de helt underbart i alla fall. Mår bra i detta med hälsa... YES!!
Sockerrapport! Inget, kanske det dolda i ketchup men annars inget. Behövde inte ta ställning till fredagsfika på arbetet heller. Det var enkelt, för det fanns inget!


Sannas blogg ska man inte läsa för att minska sitt kära sockersug (som jag knappt känner). Min sockerdiva! Puss på dig vännen! Hur ska du straffas?

Ida: Vi får väl skriva till varandra vid sug av gotteri! :)

Ikväll är det cheesecake på menyn. Det är ett mål att försöka låta bli!
Önska mig lycka till

Ha en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0