Mitt mål

Fick frågan om mitt mål, det var en gammal träningskompis & klasskamrat som undrade om jag ville delge mitt mål. 
Målet: Jo det är ju då en j-ligt snygg, underbar & fanatastiskt kropp!! Eller? Är rätt så glad & nöjd såhär på morgonkvisten, trots mitt inlägg om hur jag känt mig i en tid!! Så nu lite allvarlig igen.
I många månader har jag legat under mitt delmål & är riktigt nöjd. Nu är det bara 2,5 kilo kvar till mitt slutmål & även om jag är väldigt nöjd just nu så vill jag bara försöka det sista. För vissa dagar är det lite mer pluffsigt! Antagligen mer av en känsla!
Målgången är min 3o årsdag
Ett annat mål är att forma kroppen, få lite snygga armar & överkropp!

Så nu gymmet!
Kram

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Du har jättesnygga armar!

2011-11-20 @ 16:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0