Nyårslöftet

Egentligen hade jag inget löfte, men jag ville mycket & kände mig helt upprymd att positiva känslor! skrev att jag hade mycket idéer i början av året. Ointressat? Och kanske för att jag inte gjort allt till ett löfte i år så kanske det är det som gör att det går hyfsat godkänt. Under våren har bloggen känts lite hopplös i bland, då jag känner mig lite väl undersökt, vad jag gör & inte gör. Det är så roligt att få peppning & glädje, eller "åh vilket gott recept det ska jag göra i helgen!" Med mitt bloggade vill jag bara berätta vad som händer i mitt underbara liv. Jag vill kunna berätta om upp & ner gång. Jag skriver för min skull, men vill nå ut till världen... 
Vill ge er mod styrka & energi.
Vill ge mig själv mod styrka & energi.
Älskar mina läsare.

En av mina 2o11 idéer var att skriva varje dag, gärna flera dagar. Jag trivdes med det, tyckte det var roligt & älskar bloggvärlden. Ibland kändes det lite väl att försöka lyckas publicera innan klockan slog över till oo.oo- Ny dag!
Men det kändes som glimten i ögat. Läsar antalet har ökat, kanske för att jag börjat skriva varje dag. Fångat upp nya läsare, förstår det i bland på de få okända kommentarerna & har ju sedan länge fångat mina vänner.

Jag började träna enormt mycket mer om jag jämnför med min tidigare soffliv även om träningen alltid snurrat i mitt huvud. Tack till Jonas för gav mig en ny inställning till träning! Och tack till vänner & kollegor jag vet följer mig i resan till mitt riktiga mål.
Just precis nu har jag legat under mitt delmål väldigt länge, jag har inte skrivit om det... har jag för mig...
Men jag ligger nära mitt riktiga mål, mitt ordentligen jag satte upp för cirka 1oo år sedan.
Men jag har skrivit rubriker som träningslycka, glad & stolt, morgonstund  har guld i blicken...

Vill göra er nyfikna, intresserade, inspirerade.... tagna på sängen :)

Om jag nu hade haft att blogga varje dag som löfte, så har det nästan varit vid liv hela tiden, men i helgen var det första gången jag inte saknade det. Utan det var mest, jag vill skriva, jag vill fånga läsare. Men det gör jag inte alla fall, så jag behöver inte skriva. Det är nämligen första gången sedan bloggen öppnades som jag har som mål att skriva varje dag. Jag kommer förstsätta att ha ett mål, jag kommer förstsätta skriva & jag kommer att sakna er & era ord. Men tankarna finns att lösenordsskydda bloggen. Vem kommer då läsa?

Behöver er, ni är mitt allt i människo världen
Ni är mina underbara vänner
DU är min människa (ord från Meredith i Grey´s)



Denna skinnjacka fick jag av vännen Anna när hon skulle köpa en ny, gulligt va?
Jag tycka om, för jag har aldrig haft en skinnjacka.... Tack!

Kram på er, nu ska jag njuta av min söndag
 Min första & sista lediga dag, denna helg!
Kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kommer fortsätta läsa och bli inspirerad :)

2011-05-15 @ 12:41:45
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-15 @ 12:58:10
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

bra blogg! :)

2011-05-15 @ 13:20:37
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0