Lättare träning

Lite halskilligt & lite ont. Nä, faktsikt så klagar jag egentligen inte. Är bara träningssugen, men väljer att vara mycket försiktig för morgonstarten för halsen är längre än vanligt. Känns lite extra när det ska sväljas, men annars prima... Förutom en ovanlig trötthet. ovanlig & ovanlig, men konstaterat trött...
Ska jogga lite lätt i morgon & idag har jag cyklat lite, till Ica maxi. Vingligt hem, då jag hade överfull cykel!
Måndagen innehöll promenader

Rolig skylt, utanför biltema:
Dammsugare 15 kr
visst vet jag att det är en grön dammsugare som en god till kaffet. Men det vet ju inte alla...  fniss

Godnatt, mina underbaraste små hjältar
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0