Göteborgsvarvet

Idag går det av stapeln, Göteborgs varvet.
Då Sverige springer.
Hoppas det inte blir allt för varmt för alla deltagarna, det kan bli tufft då. Beundrar deras galenskap i alla fall. Kanske ännu mer nu när jag sprang mina 8 km förra helgen. En av mina inspiratörer Jonas springer idag & han har satt upp ett mål som jag verkligen tror att han kan klara. För han är så bra & viljestark. Jag har andra bekanta också & tror på att de fixar sina mål också.
Kanske jag springer Göteborgsvarvet en dag? Blodomloppet på torsdag får duga i år...
Ler lite lätt åt den tanken, njuter i stället av resten av filmen & äter min frukost.
Ha en fin lördag, ta vara på din tid
löparna måste få ett lycka till...
LYCKA TILL!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0