Ängel?

Änglavingar har jag, men de användes inte under gårdagen. Eller blev jag välkommen till himmelriket.....? Allt känns ganska vanligt & underbart, blev det inget jordens undergång denna gång heller? Konstigt.
Mina änglar är kvar här på jorden med mig. Har fantastiskt familj & vänner. Somliga saknar jag mycket mycket... att jag blir förvirrad. Hur mycket kan man sakna. Men jag vet var alla mina vänner finns & jag hoppas i mitt hjärta att de vet vart jag finns. Alla är olika & ibland är det svårt att förstå. Men tänk om alla vore lika. Jag vet bara att jag beundrar alla mina människor på olika sätt & känner en saknad efter mina vänner  som lever lite över allt på jorden. Mina änglar, tänk om vi kunde flyga omkring till varandra. För ni får mig att må så bra & känner mig mer hel i mitt pusselliv.
Vi ses mina fina!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0