5 dagar

Kör mig själv i hårdträning med kosten, har ätit god & nyttig gi-mat. Det är svårt & idag var det extra svårt att hålla emot. Det fanns chokladbollsrester & jag blev frestad. Men.... jag var dutti! Kände mig så inställd på att äntligen klara mitt mål. Men nu när jag äter bra & känner mig lyckligt inspirerad. Så känner jag mig orkeslös till träning. Denna kväll är det tvättid, så det kanske blir en försiktig promenad. Är minihängig & har ont i ryggen, för att busiga barnen försökte kittla ner mig på golvet.

Shoppat Voltaren för ryggen....
mums! :)


Kommentarer
Postat av: Bella mamma till Nikki & Noel

F*n vad du är duktig!!! Och de ger ju resultat, som ja sa när vi träffades hos maria, så är du ju super fräsch :)

2011-05-06 @ 07:00:07
URL: http://isabellasalminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0