Vägledd meditation

Det var ett tag sedan sist, min vän M. hade ordnat fint i lägenheten. Massa nyheter med detaljer & möbler. 

Redan i trappan luktade det rökelser & inne i lägenheten var det mörkt med några få ljus.
Mys på högnivå & lite nervösa känslor.
Det var dags för ett ljusparty, in i andevärlden, vägledd meditation.
Mina andar blev räknade, i mitt hem & i min aria. Mina siffror blev ganska låga, puh så skönt. Vi mediterade, vilket var avslappnande & skönt. Varm kropp & tungt avslappnat huvud blev resultatet. Ja var ganska facinerad av allt som hände kring mig & vi var nog alla ganska tagna. Eller lite rörda tycker jag stämmer in.
Jag var ganka tom i det som upplevdes i meditationen.
Det var svårt att veta vad som förväntades, så jag är nyfiken på flera gånger.

Hon letade efter våra andar, vad de hade för budskap till oss.
Jag fick ett budskap från en av mina andar: Kärlek 
Valde ett kort för ett till budskap







Budskapet: Att våga

Känns så jobbigt att jag var tvungen att avbryta.
Det var verkligen inte meningen att det skulle bli så, men jag trodde det skulle vara klart!
Tiden gick skrämmande fort under kvällen som kändes magisk.
Ledsen vännen för att jag avslutade, det blev tokigt.
Tack för en intressant kväll, trevligt att se tjejerna igen!

Det känns lite i hjärtat idag!
Ha en underbar helg på er, njut av livet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint brev :)

2011-03-19 @ 17:00:40
Postat av: maria

nästa gång får du inte bestämma andra saker hehe :D eller så köper du med vin så har vi en vinkväll efter =)

2011-03-19 @ 18:07:11
URL: http://crazyminds.blogg.se/tavlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0