Ord från Funbeat

Bloggord från min funbeat

888 minuter
Stod min träning på nu när jag loggade in, det blev inte lika rolig siffra efter löppasset jag skrev in nu

Jag har precis sprungit 30 minuter, i vinterväder. Känslorna för våren kom här om dagen, jag kunde skymta snödroppar nära husväggar & solen värmde ansiktet. Nu när snön kom blev vi förvånade men samtidigt tyckte jag det var så himla vackert.
Trots snön blev jag envis att springa, gymmet hade stängt när jag kunde komma i väg. Det var bara att snöra på sig skorna & ut i stället. Så himla skön känsla. Glad i kroppen.
Har haft löpbandet hela vintern, det är annat att springa ute. Och i SNÖ!
Denna tjej har inte vanan inne

Nu blir det mat, den ska bara tilllagas först
Kram


Linn N, svarar:
Jag älskar också den känslan - att slippa behöva bestämma sig för en exakt tid när man ska springa och allt runtomkring - behöva ta sig till gymmet - har jag glömt träningsbyxorna? - ska jag åka dit med någon annan? Ska jag duscha där!? Haha... för omständigt att springa på gym helt enkelt! MEN såååå enkelt att om man känner för det sätta i hörlurarna i öronen och skorna på och sedan springa till takten i musiken! I LIKE! :-)

Ha en skön söndag du! /PEPPKRAM!


Vi känner inte varandra, tror att vi har hittat varandra via våra bloggar på funbeat. Antagligen kommer vi aldrig att träffas, men jag gillar henne ändå. Bara att hon registrerar ett träningspass blir jag peppad, bättre blir det av hennes egna ord i hennes blogg.
Hon skriver så energigivande & hoppfullt, framför allt är det så roligt att läsa hennes inlägg & svar till mig.
Kul tjej helt enkelt

Såå glad att min vän Sofie kommit igång med sin träning igen, efter tuff tid men förkylning & annan sjukdom.
Du har viljan i dig & träningslusten, det fixar du galant. Vi PEPPAR varandra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0