Bakverk

Fram med erkännande, det har blivit mycket gott i veckan! Allt började i söndags då jag & Ellie delade på en bit kladdkaka. Sen semla med Jonas på måndagen & Temlor på tisdagen... På onsdag kvällen bodde vi på jobbet, då blev det hallonpaj & vaniljsås. Karaktär, njaa....

Det kanske gjorde att det blev 3 träningspass denna vecka?
Är så glad stolt & öm i axlarna.
Crosstrainer, lite löpband & easyline gör susen för musklerna.
Det är en liten balans, jag måste vara före Jennie på gymmet för att hinna löpträna. För hon älskar Crosstrainern.


Påminner om träningssidan
www.funbeat.se



Lägger mig med en bok, drömmer mig bort!

Jag ska bli bättre på att kommentera bloggar, det kan man ju bara tjäna på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0