Receptinspiration

Fick en gulligt recepthäfte med amelia
Jorgubbssallad låter ju hur gott som helst
Sitter faktiskt å tänker. Har blivit så himla peppad av en ny vän, han säger så himla bra saker.
Hela tiden försöker han få mig att förstå att jag kanske ska tänka om mitt mål. Och just nu så lyssnar jag inte på honom, men förstår i alla fall! Faktiskt! Liten jag blir både generad & glad på samma gång. Men förnekar delvis vad han säger, för jag har mitt mål.
Och jag undrar om han verkligen pluggade rätt, det undrar han med... fniss
För han har så bra tankar på hur sjukvården skulle kunna se ut om det fanns ett sammarbete mellan fler enheter.
Se att samband med att fysisk ohälsa & psykiskhälsa. Min bild är att det finns inte idag... Jag tror det finns personer i min vänskapskrets som skulle få helt annan hjälp då. Rätt hjälp! Hitta samband! Nu är det läkare mot alla andra metoder, inget teamwork om det inte är under landstingets tak...
Få in levnadssätt, boende, relationer, jobb, kost & hälsa.
Väldigt vettiga ord!
En kram från mig till den som vill ha en....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0