Morrig

Förlåt till min vän Jennie som fick höra en morrig Suss i förmiddags. När vännen ringde när jag kände stress över vad göra med nyckeln under tiden jag springer. Kände att jag redan slagit ihjäl tid på musik, blogg & spotify. Morrade aldrig på vännen, utan hade bara inte den gladaste rösten. Fick en släng av dåligt samvete...
Väl hemma från löpningen & pyttelite promenerande så känner jag mig megastolt, men blir morrig igen....
För att klockan som tickade hade jag fumlat bort. Stannade den på 7.76 km på cirka 46 min. Pausade uppenbarligen i sista backen....
Är det kompensation av de metrarna jag gick mitt i passet?!?
Efter frukost & dusch, då kanske jag slutar morra.
pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0