joggijogg

enligt facebook så publicerades mitt blogginlägg för 56 sek. när jag kom innanför dörren, nu står det 16 min. I texten står det att jag ska ut & springa. På den tiden sprang jag 5 km & hann komma hem.
Hmm, jag är en ganska snabb tjej jag. Proffsigt!
Sprang på 28:27 5 km
Det tar några sekunder att stänga av klockan om man inte har den i handen till slutet.
Tre män släppte förbi mig i början, vid 4 km kom 2 av tre i kapp mig.
Fanns fördel med att de släppte förbi mig, det var ju att jag fick upp fin fart, men tog ut mig så mycket i början.
Är inte helt nöjd med tiden. Men är så stolt att jag sprang!
Fick lite panik på vätska i spåret, nu är det lite kompenserat!
ska nu fräscha till mig,
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0