eller glädjeskutt

Gårdagens inlägg blev rubriken glädjeskutt, ingen som hade en åsikt om det!
Tyckte själv det blev något charmigt i det...

Det är kul att vara lite uppmärksammad. Eller hur? Att träffa människor som alltid varit nära men som är långt borta är så himla härligt & glädjande. Det var så fint att bli ompysslad av faster med familj & bara få vara massor. Dessutom fick jag fina ord från min faster. Det får mig att bli så glad & känna mig bra. Vardagen går i bland i ett.. vi får inte glömma oss själva i bland å vissa stunder behövs det extra!
Känner mig lite texten i min post var också glädjande 111 i inkorgen & ett av de gjorde mig glader.
Men suger fortfarande på den karamellen ett tag till.
Träningslusten är inte 100, men tänkte tvinga mig ut! Men har huvudvärk & har illamåande!
Det blir lite städa inför midsommar & försöka koppla av lite. Ska försöka hinna både och!
Tog en planeringsdejt med Ellie igår!
Gav Expresso House en chans att visa vad de går för i Chailatte världen
Fina ord på latte-burken
Ser ni?

Kommentarer
Postat av: HK.

Ord som kan göra dagen lite till den bättre! :)

2011-06-22 @ 19:08:16
Postat av: Ellie

espressohouse vinner LÄTT över Waynes.. kom igen nu erkänn;)

2011-06-22 @ 19:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0