Känns fint!

Har hållit på i lägenheten, ett "rum" i massa timmar. Tänka sig att det ska krävas långledigt för att jag ska unna mig att komma igång med livets viktiga. Promenaden är inte avklarad & inget ärende. Men sådan skön känsla att få massa vettigt gjort. Börjar bara bli hungrig & vill faktiskt röra mig utanför dörren. Har börjar förberada lunch/middag. ska sen på stan. Det bästa är att det blir en må bra känsla. När andra målar sitt sommarhus, snickrar & gör fint i trädgården, då pysslar jag i hemmet & låter idéerna flöda. Håller jag detta vid liv, så kan jag nog känna mindre stress. Passar mig bra inför hösten.
Tack vännerna som står ut med mig när jag inte orkar...



liten ledtråd

Nu när jag är så "pysslig" av mig kanske jag kan slippa denna känsla som du kan läsa om här!
Andra sommar projekt eller framtid i alla fall

♥Tvätta soffan, bort med choklad & vinprickar
♥Låna böcker på bibblan om mat & fest
♥ Måla & pyssla
♥Träna, cykla & må gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0