Introduserade min Nina på gymmet

Välkommen! Ett nytt ansikte i receptionen. Eller har jag sett honom tidigare? Han berättade lite kort om priser & annat praktiskt. Det blir en vecka på prov, till att börja med!
Vi körde lite löpband, testsprang lite lätt. Min löpning blev 20 min 3,45 km
Nästa var easyline, tänkte att jag visar henne det jag oftas tränar. Men vi har ju ett gym & spinningrum.
Nina vill prova yoga, kanske något för mig? Vad tror ni?

Fler vänner är sugna på mitt ställe! Vilket jag tycket passar mig fint.
Alltid trevligt att ha vänner som sällskap!

Hemma hos Nina i juni


Kommentarer
Postat av: william

coolt örhägendu har:D



SV; visst var är söta:D

2011-07-22 @ 10:24:28
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0