Börjar bli stammis

-igen!
Mina dejter med gymmet blir periodvis. Var där i onsdags, torsdags & idag. Me räknar det som två gånger pass denna veckan. Känner bra har längat!
När man checkar in säger en apparat "välkommen" med kvinnlig & mekaniskröst. I torsdags hörde jag en vanlig manlig röst, tänker "Å de har bytt röst till en mans, onödigt" Plötsligt hörs rösten. Mitt leende var till öronen. Det var ju killen i receptionen. Samma receptionist ikväll, både han & apparaten sa välkommen. Mitt leende var stort även denna gång. Denna gången sa jag tack till den mänskliga rösten!

Under dagens träning så satt han nog på Facebook chatten, hör meddelande ljudet i musiken flera gånger. En gång ingen gång... :)
 När jag går ur gymmet får han låsa upp entrédörren " Du ser svettig ut!"
Hmmm, tack. Vad svarar man på det? hihi
"Jo var väldigt varmt."

Gillar att vara tillbaka på gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0