GI-metoden som livstil

Stavade fel första gången så det blev "Gi-metoden som livstid", kan ju också vara passande. Eller... funderar...
"GI-metoden som livstil, under hela min livstid"
Hittade massa bra artiklar på spray, undra hur många år sedan det är som jag föll för GI? Har ju aldrig lyckats få det till en livsstil, men GI är något som finns i mitt bakhuvud hela tiden. Men som ni vet, ibland faller jag tillbaka på sockret eller att det är väldigt lätt att köpa en pizza.

Gi bäst för att undvika viktuppgång & om Ola Lauritzson (GI-rådgivare) snabba frågor om hur han lever efter sin livsstil. Anna Jacobsson gick ner 60 kg på denna metod. Jag har följt hennes blogg, samt att hon skrivit en kokbok. Läs om hennes sockerbroende & hennes väg med lågkolhydratkost.

Jag får bara mer idéer av att läsa artiklarna.
Hoppas jag hjälper dig!


Räkor, oliver, aioli

Åh jag vill ha boken 6 kilo på 6 veckor av
Ulrika Davidsson, Ola Lauritzson


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så jättemycket för dina kommentarer till mina inlägg!



Ska jag vara med på ett lopp så kan väl du också hänga på!!? Jag kan inte springa... jag tänker inte ge mig på nåt längre än 5km första gången!!

Om inte annat så för att det är kul att göra något tillsammans! ;)



Jag är stolt över dig också! Tänk så långt du kommit sen vi såg varandra för första gången! Du är stark och en stor inspiration för mig!



Om Rolf kommer du att få höra mer ;) Han är toppen!!



Kul att höra att jag kan hjälpa och peppa dig på nåt sätt!



Sen så tar jag till mig av dina ord att du ska se till att ha snyggt omkring dig! Det behöver jag också!!! Man mår så mycket bättre då!!



Hejja dig!!! Och mig!! :)

2011-01-07 @ 22:12:37
URL: http://dobelieve.blogg.se/vagenhem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0