Ett konstaterande

Som jag skrev i andra bloggen. 
I Förmiddags var jag sugen på att få iväg dagens första inlägget, tar fel blogg & skriver fel för att mobilen rättar det jag försöker skriva och väljer ord, knasiga mobil. Eller så ska jag lära mig hur den fungerar!   
Gamla hundar går inte lära sitta. Jag är en gamal hund, 29 år! Kanske ska låta bli att mobilblogga!

Mitt konstaterande handlade om att jag behövde en elvisp, eller elvips (som jag brukar lyckas säga) till mitt kök. Men det blev en mening svår att tyda... det blev inte lika roligt nu! Raderade inlägget, hade fått en kommentar! :)

Gi-kaka gjordes i förmiddags, med 72% choklad med nötter! Kruxet, Monica tål inte nötter!
Hon fick två kanelbullar, lyx! Vi andra fick en god & mäktig chokladkaka a´la´ nyttig!
Ett annat viktigt konstaterande, min helg har varit så himla underbar & jag har så bra vänner!
Mer om min födelsedagshelg, ja det ska ni få! Ska ju bli bloggprinsessa :)

Och så vill jag sjunga Rasmus på luffens: "Fri som en fågel" & leka med mina paket!

Love my people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0