En pendlares klagan.

Jaha... Skulle ha tränat med Jennie innan hon behövde ta den pålitliga pendeln! Vi hinner inte träna tillsammans, men jag kör givetvis i alla fall! Kommer att komma hem, för sent! Pepp att laga middag då.... Jag är tom just precis nu! Undra när tåget kommer? Jag är frussen.... det blev tåget 30 min senare.



Mobilbloggade lite under tiden jag väntade, Jag var positivare än vad jag tolkas om. Vet ni varför, för jag var inställd på försening redan & kände mig så himla härligt peppad för träning. Det hade varit så himla kul att träna med Jennie stumpan, men hade antagligen bara hunnit säga hej & kanska tagit några tramp i hop! Det var lite hungrigt att träna, men hungern gick över fort på löpbandet.
Skriver ett  positivare inlägg om själva träningen.
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0