Glömsk

Jag glömmer viktiga saker i bland...
Glömde skriva om en vän eller flera (?) Sanna en ung & vis vän.

Idag har jag småpratat i telefon om livet tillsammans med Gia! Det var trevligt vännen, det blir en fika på fredag.
Tjejen som har lite koll på mitt liv via min blogg, känns skönt att veta & det kändes peppande att prata om det.

Har inte tränat ikväll, pga av mitt liv. Har promenerat massor däremot, benen värker. Har stegräknat det mesta & knappt suttit still. Försöker städa, tvätta & lagade vettig mat! Hinner inte koppla av. I morgon finns det små chanser till träning. Vi får se, det är möte på kvällen. 
 
Fredag, minitur till stockholm. och fikamys med fina människor i norrköping på kvällen.
På lördag så ska jag andas igen....


en kaffetår i stockholm...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahah awh va söt du är vännen :)

2011-12-14 @ 22:43:14
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0