Mardrömmar

Har sovit oroligt i natt.
Drömde att jag skulle på sjukhus, sjukvårdarna kom utan ambulans. Men jag fick vänta på att café med mina båda föräldrar & två kvinnliga sjuksystrar. Var väldigt orolig, svimmade, frys, hade ont, skakade, skadade mig....
När jag vaknade så försökte jag somna om, men då fick jag äntligen åka ambulans & fick bli inlagd. Då hände allt som jag är så otroligt rädd för. Kontroller av min kropp, min.... sprutor, slangar, dropp.... Nu var mina föräldrar inte med i drömmen lägre. Borta?
Kunde inte personalen varit snyggingar i alla fall! Det hade varit en plus. Men tur att allt var en dröm, känner mig trötter & lite förkyld! Blir väl powernap i solen sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0