Matbloggar

Min favoritlista behöver rensas, men många sidor är väldigt väldigt bra. Många av mina vänner jobbar med sig själva just nu, försöker hitta en ny livsstil. Det handlar om hälsa, att äta rätt & träna. Det är jo något denna tjej har som projekt att ändra sin livsstil!

Mollys Hälsoblogg

Health by Carro

Hälsofreak

Bevemyrs- Picture the taste

Klaras Gi-blogg, hon har skrivit två av mina böcker om GI-mat

FullkornsFias recept änvände jag flitigt under några dagar.
Det var från hennes gamla blogg & hennes nya har jag testat mig på än.

Några av bloggarna uppdateras inte, men det hindrar inte mig i att ibland använda deras recept.





 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Diggar Mollys Hälsoblogg, hennes grötrecept. Kommer användas flitigt när jag inhandlat ingredienser!

2010-11-14 @ 23:08:04
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0