Immunförsvar

Tänker efter och tycker själv att mitt immunförsvar har varit bättre denna höst. Jag mår nog lite bättre & det tror jag är träningens förtjänst. Var hemma från jobbet i oktober, men då var jag bara hängig med lite lätt feber & ond kropp. Men det bröt aldrig ut i något särskild, & känner mig bra ganska fort. Ofta kan det ju hänga kvar i kroppen länge i form av förkylningssymtom, trötthet & energilös. Men inte denna höstvinter! Men vad händer nu?  Fryser massa, ligger under täcket & har en mage som vill säga. Du är mätt på alla gosaker, min mage protesterar vilt med onthet. Nu sova & bli 100, vill ha världens bästa träning i gång :)

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0