Min lista om mat

Har jagat efter olika mat & hälsobloggar & hittat till några bra
En av de är Mias hälsoblogg och hon har gjort en lista om mat som jag frågat om jag får låna. Här är mina svar!

1. Vilken är den godaste frukten?
Äpple

2. Godaste grönsaken?
Tomat tror jag är på toppen

3. Godaste nötter och frön?
Alla nötter och frön är goda, svårt att välja vilken som är favorit

4. Godaste rotfrukten?
Morot

5. Om du äter animaliskt vilken är den godaste animaliska livsmedlet?
Kyckling & lax

6. Godaste baljväxten? (ärter o bönor)
Kidney bönor & kikärtor

7. Vilken är din godaste maträtt?
Hmm, som jag gör? Spagetti & köttfärssås är ett säkert kort

8. Vad dricker du helst?
Vatten, mjölk & smoothies/juicer

9. Vad äter du helst inte?
Musslor

10. Vad dricker du helst inte?
Kaffe, öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0