Frisknar till

Mår mycket bättre, har ätit både sent igår kväll & idag på morgonen. Känns till & med som om jag orkar med tvättiden & nu ska jag gå utanför dörren, det blir för första gången sedan 5-tiden i torsdags. Heja mig!
Ville bara berätta att jag försöker ta hand om mig


klarade besöket på Ica, för två år sedan var jag nära att svimma för jag hade varit sjuk & hade ingen energi (men envishet). haha var lite nervös, men klarade att gå in hela två ggr, glömde handla det jag var tvungen att handla just då, sköljmedel! Köpte laktosfri Yoghurt, får se hur den fungerar på mig! Vad äter man dagen efter dagen man inte fick i sig mat? Vitt bröd, kokt fisk, proviva & sånt har jag hört!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0