Okej, okej OKEJ!

Jag ska inte halvlova mig själv mer gällande saker & ting! Men jag höll ett löfte idag, det var ett 100% löfte! Miniglad är jag över det....

Detta med att ta sig ut idag lovande jag aldrig mig själv, det hade bara blivit en bonus!
Tvätt & matlagning, plus pyssel vid & utanför datorn!
Jag är ju faktiskt lite lätt sjuk & fick tillfällig en väldigt illa nackspärr idag när jag gestikulerade med en förälder vid hallprat på jobbet :) Som sjuk & skadad ska man inte träna har jag hört!

Nu blir det snart sönhetssömn på schemat, det är fredag i morgon

Godnatt mina fina!
Kram

Kommentarer
Postat av: maria

ta det lugnt med nacken! dumt o göra det värre ( i know the feeling)

2010-08-27 @ 07:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0