Löpträning

I am back, and it´s feels so good! 

Efter en underbar helg med underbart goda kalorier så var jag väldigt peppad för lite träning. Så efter en drygt 3timmars bytte jag om till mina nya lila byxor & gav mig i väg på 30 minuters löpning!
Halsen protesterade & benen lika så, himla lååång start var det men efter en tid (ganska lång tid) kom jag igång i spåret! Så härligt! som jag längtat...



Jag kände mig lycklig & stolt!!
Det var fantastiskt att känna sig tillbaka.

Efter träningspasset packa jag om min ryggsäck med lite nytt & frächt, drog sedan ner till Jonas för att duscha & bli bjuden på lite gott!

En röra gjord på räkor, créme fraiche, majonäs & tärningar av tomat & gurka. Till det en delikat smooothie.... muuummma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0