Spaafton i bilder

Initiativet till en spa-kväll kom från Maria i våras & det var verkligen en lyckad helkväll med godmat, ett härlig gäng tjejer & underbara aktiviteter! Maria & jag planerade allt en söndag, allt i från 3-rätters till kvällens schema. Bara planeringen var mysigt, precis som kvällen. Det var Bella, Jennie, Petra & jag hemma hos Maria den 26 juni.

Ord om kvällen:
Maten var toppen, det var verkligen så väldigt gott allt i hopp! Alla recept i ett tidigare inlägg!
Musiken och ljus i lägenheten gjorde det hela stämmningsfullt. Marias massage var toppen & lika så det underbara fotbadet. Spikmattan, hmm vad ska jag säga om den? Panik... en brännande & bokstavligen stickande känsla. Ansiktsmaskerna, luktade inte jammi & var en aning rinniga! Men det var roligt att prova på! Hårinpackningen vågade jag mig inte på, var lite feg eftersom jag skulle på möhippa dagen efter...
Kvällen i helhet, helt underbar & fnissig! Tack Maria!

 

 




Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Hahaha... när jag tittade på "hjärtbilden" så trodde jag först jag såg någon som räckte ut sin tunga och gjorde en ful min, men sen när jag tittade närmare så var det ju ett öra =) Vilken fantasi jag verkar ha fått =)

2009-09-08 @ 17:06:04
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hur gick träningen idag Suss?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0