Ont i huvudet vecka två

Förra helgen blev jag magsjuk, började med magknip på lördagskvällen & på natten blev det värre. Dagen efter var det värk i kropp & huvud samt feber! Jag fick komma till jobbet på onsdagen & har sedan sjukdommen haft ont i huvudet!
Ringde sjukvårdupplydningen på söndag kväll & fick olika rekommendationer som friskluft, motion, olika vanliga huvudvärkstabletter!
Idag ringde jag min vårdcentral, får återkomma i morgon för en akuttid! Har sista veckan gått lite promenader & försökt hålla modet uppe! Ingen träning på gymmet alltså!

Det blir promenad idag också!

Har ni sett min nya design? Gjord av min vän Gia, roligt med nytt & bra blev det också!
Kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Fin sida! :)



Hur mår du nu?

2009-09-22 @ 21:04:58
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Hoppas du mår bättre snart =)

2009-09-23 @ 17:55:37
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sofie

Snyggt gjort Gia! ;)



Ja, hur mår du? Varit på vårdcentralen!?

2009-09-24 @ 13:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0