Morgonträning

Då var det dags att utnyttja sovmorgonen! Igår hade jag tänkt att sova ut, eftersom jag kände mig riktigt sliten efter en tuffvecka, två 12-timmars dagar är inte helt roligt! Och att jag dessutom onsdag, torsdag & fredag vaknade ca 1 timme tidare än vad som behövdes. Det vore ju en sak om man lagt sig tidigt & faktiskt sov ut! Men är väldigt trött, åh sover inte särskilt bra! Ja, nu till det positiva! Jag tog mig till gymmet... för första gången på ..... vet vad!
Jippi, vad gött det kändes! Undra vad som kändes mest, att jag faktiskt var där eller att jag fick skryta för mina kollegor! Nä, men det är faktiskt så att jag har ett toppen gäng på jobbet, så det känns bara härligt att delge de info om min duktighet för man får så peppigt tillbaka!

Just nu går det också bra att vara lite hälsosam med mat! Åh det fungerar verkligen! Har varit duktig sedan provning av tärnklänningen (26/8) & det går verkligen bra. dagen innan skrev jag som rubrik Detta går inte här på bloggen. Det går visst!!!!
Igår tog jag en chokladboll som det bjöds på jobbets traditionella fredagsfika. Min mage sa ifrån.... den blev besviken på mig! Aj aj, ont!
På kvällen var det bio med söta vännerna & vet ni vad? Jag åt vindruvor, röda & gröna! Det var mitt snacks! Johan & Jennie bjöd mig på godis- en gång! Duktigt tackade jag nej.... sedan respekterade de mitt val! Tack!

Idag är jag kompis med vågen!
Och jag behöver pepp, för att fortsätta vara vän med vågen!


Höstträd, Tinnerö eklandskap -o7


Kommentaren om mjölk i förra inlägget, flyttade jag från min vanliga blogg hit! För inlägget var bara tänkt att vara här! Blev lite fel, men jag vill ju ändå ha med Stinas kommentar! Ni förstår väl?
Trevlig helg, Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0