Jag & mitt huvud

Har precis bjudit mig själv på en Treo! Har haft en ganska bra dag idag, även om huvudvärken smög sig på!
Ringde vårdcentralen denna vecka, första damen jag pratade med var underbart förstående. Men på onsdagen skulle jag ringa upp för att få en akuttid. Inte lika trevlig dam i växeln.
Sa samma sak, jag vill inte gå till min vanliga läkare. Men eftersom jag inte kunde ta de två akuttiderna hon erbjud så fick jag ändå en tid hos läkaren jag absolut inte vill gå till! En tid om en vecka- en vecka till med huvudvärk? Nä du, hoppas den hinner gå över av sig själv!

Besökte apoteket & inhandlade Treo, men stackars mage kommer bli ilsk!
Ilsk blev den, men det kanske var värt det hela?
Min onsag kväll var väldigt avkopplande & skön, kanske var det de jag behövde?
Peppar, peppar ta i trä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0