Sjukperiod

Nu är jag tråkig, men det är fakta för "mitt liv" & min hälsa. Först var jag magsjuk, sedan fortsatte huvudvärken & sedan blev jag förkyld. Har haft feber, ledvärk & ont i halsen. Idag blir det läkarbesök för huvudvärken & även förkylningen. Hoppas faktiskt på min livs andra pensilinkur!
Allt detta gör att min ork att träna inte finns, förra veckan tog jag mig i väg på promenad nästan varje dag, det behövdes. Men denna vecka har jag inte orkat mer än vardagsmotion & inget mer!
Viljan var på topp efter att "han på gymmet" sa: "Du måste gå ner dina 7 kilo..."
Egentligen så måste jag inte, det var fel formulering för mitt BMI är normalt! Även om jag vill gå ner mitt mål på  minus 7 kilo, på så sett håller jag med karln, fullständigt! Men för min del finns det inget måste...

Tänkte jag skulle visa mina Biamätningsresulat en dag, men inte nu! För snart ska jag ta mig till vårdcentralen.


Choklad & te till Grey´s Anatomy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0