Inspiration

Det finns en vän i mitt liv som är väldigt aktiv, jag har skrivit om Sofie tidigare. Och så här skrev hon till mig för ett par veckor sedan:



Hej!

Jag har bestämt för mig att du var lite trött sist vi sågs. :-) Så det kanske är på sin plats att komma igång med träningen nu, en gång för alla... Hehe...

Jag har hittat en superbra sajt som hjälper mig att hålla igång med träningen och ha full koll på alla passen. Det är riktigt kul att kunna gå tillbaka i tiden och se att man faktiskt tränat. Det finns massa roliga sätt att följa sin egen och andra personers träning, typ topplistor, diagram, sätta upp mål mm. Man kan hitta nya träningsrundor också.

Du vågar aaaaldrig utmana mig i träning!

Gå in på

http://www.funbeat.se/

och registrera dig!


/Sofie


Joina den sidan du också, den har många goda egenskaper! Bara att viljan att registrera din träning gör dig peppad!
Min förra vecka var helt toppen när det gäller träningen. Denna sidan kan jag rekommendera! Man blir dessutom tävlingsinriktad mot sina vänner som också registerat sig där. Vågar ni utmana? Jag vågade!
Men någon halvmara har jag inte klarat av! Hmm, än!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0