57,6

Vilken lycka det var att besöka vågen! Brände lite extra på mina glädjeskutt efter....
Måste erkänna att jag inte varit helt noga med att dokumentera min viktkurva. Men det finns att hitta, här & där!
Studenten togs 2oo2, då vägde jag 73-74 kg, Den vikten skulle jag aldrig uppnå igen! Och det gjorde jag aldrig heller, men jag har inte försökt på riktigt förän sommaren 2oo7!
när jag började försöka gå ner i vikt förra sommaren kanske jag vägde 66 kg. Efter min semster i England över jul, vägde jag som mest nästan 62 kg! Innan jul (under höstterminen) vägde jag väl som bäst 59,2 kg

Det är ju inte alls många kilon kvar på till mitt mål!!
Ja, du Ida! Du är så himla bra! Vi är himla bra... det skulle varit underbart att kunna kämpa tillsammans!!
Puh, jag är stolt över oss!!

Igår kväll åt jag en nyttigsallad med ägg & skinka!
Sedan kördes singstar väldigt seriöst enda ner ifrån magen! Plus lite dans på sena kvälls timmar....
Idag står det städning på menyn & en promenad!
Sedan vet man aldrig vad som händer eller vem jag träffar :)

Ska vara blomm -& postvakt i 4 veckor, då tänkte jag göra den promenaden till en långpromenad när man ändå måste ut!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0