Ganska trött

Men jag ska kämpa emot min trötthet genom att gå ut en tur ner till min gym för att köra en liten stund! Kanske är lusten tillbaka, den som lever får se! Känslan känns väldigt bra i alla fall!
Kände mig väldigt ensam igår, åh så kan jag verkligen inte ha det. Muntade upp mig själv med nötter, vin & några bitar mörk choklad! Det fungerade ganska bra.
Kommer jag ut nu så tror jag att det kan ge en positiv effekt! Solen stålar & det känns så himla bra. Jag har ju så mycket bra omkring mig, ska bara ta vara på det!

Kanske ska följa en väns råd i alla fall!?

Har ätit en helt himla god lunch! Det var lax & wokgrönsaker med en godsås!
Tog lite bilder & ska visa "receptet" i ett inlägg snart
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0