Fortfarande känningar

Blev tvungen att springa till tåget eftersom jag envisades med att komma till jobbet tidigare en dag som denna- dagen före alla hjärtans dag! Hade lite extramys på dagis idag!
Eftersom jag haft ont hela veckan i vänster höft kanske inte det var det bästa jag kunde göra, eller?
Känner inte att jag har lika ont länge, som t ex i tisdags när jag var sängliggande hela kvällen med varma kläder & filtar.
Jag har ont, men detta kan jag leva med.... till & med vara på gott humör!

Ska försöka röra mig mer i helgen & börja på nytt att tänka på hälsan!
För när jag var nere & hade smärta, blev också kosten rejält drabbad negativt!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0