God fortsättning


Hoppas ni haft en underbar helg.
Min har varit bra, men annorlunda...
Har inte firat alls med släktingar men med vänner.

Den 22/12 tog jag mig tid att gå till gymmet på kvällen
Jag log åt mig själv, har knappt gett mig tid alls att prioritera min träning. Men ska helt plötsligt göra det mitt i lilla julstöket! Även om det bara blev en stund innan stängning kände jag mig stolt & glad!
Sla försöka hinna med gymmet även idag men måste tyvärr göra lite ärenden först!

Sofie, vill du ta en veckas gratis träning med mig på mitt gym.?

Ha en bra dag, kram


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hm... kanske... men jag behöver ett par inneskor...ska kolla på rean.

2009-12-28 @ 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0