Pirr Pirr

känns så bra i kroppen! Jag börjar gå ner i vikt igen efter att ha stått stilla i månader... det känns som om jag tuggat i mig lyckopiller!

Nu står det 61,7 på vågen, det har stått 61,3 denna veckan men det är inte mycket att lägga energi på!
Jag tränade i tisdags & fick lite träningsvärk, så jag blev inte handikappad i alla fall! Nästa vecka kör vi igen, det ska bli så roligt verkligen komma iform!

Hela jag känns bra, åh det tänker jag fortsätta med! Det känns fint att vara själv men ändå veta att man har vänner. Jag njuter av att vara ensammen även om jag tycker närkontakt är viktigt! Jag mår bra med mig själv, jag känner mig ganska lycklig! Om jag bara kan prioritera! I helgen ska jag ta hand om min vän & mig själv! Då kommer jag må gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0