Jag & katten Gustav

Vi hatar måndagar, & vi gillar lasagne! Eller?

Min måndag är lite smått tröttsam, jobbar 8- 17.30, kom hem efter att ha handlat middag 18.50
Lagar snabbmat, steker bacon, kokar fullkornspasta & blandar med pesto med chili, tomat & avokado till.



Mer om kvällen Sätter mig & gör lite ärenden på datorn blir kvar vid datorn allt för många timmar!
Jag blev underprioriterad! Mitt hem som var fint i lördags blir underprioriterad! Vad gör jag för fel? jo jag vet...

Idag ska jag träna är det tänkt, men den ganska genom trötta susanne har ingen lust alls i skrivandes stund!
Men när ska jag annars komma i gång, jag kan inte skulla på förkylning längre. Så nu har jag skrivit om det här, kanske det ger effekt, haha

Kommentarer
Postat av: Krizza

Det är klart att du ska träna! :) Annars är jag juh ensam med träningsverk imorgon.

2008-10-07 @ 12:55:20
URL: http://ladymystery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0