Jisses, så onyttigt det blev!

Året onyttigaste dag, maten var nog nyttigare än den svenska! Men det fanns snacks, choklad i alla former, bakverk...
Det är inte det bästa att berätta i denna bloggen! Det var väldigt speciellt julbord & mycket mumsigt!
Det var ju egentligen inte maten som var onyttig, & mina köttbullar fick höga betyg av de som inte vet (inga svenskar) & bra betyg från pappa min! Det var alla möjliga grönsaker, tänka skriva recept på vad Robyne blandade tillsammans!
Kvällen var trevlig med onyttiga alkoholhaltiga drycker & mycket härligt skratt!

Men idag får jag sitta utan mat, det skulle behövas i alla fall!
Jag fick fortroendet att tipsa en vän om mat hon skulle handla & jag blir så glad av det!
Min tanke är att utveckla det här på min sida & tipsa om vad man ska handla för att ha hemma!
Ska försöka få till lite bloggande ikväll! För i morgon reser jag tilbaka till Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0