Hjälp att hjälpa

Ibland stavar jag inte så bra, åh tänker inte till... men det är min cham eller hur!?

Jag känner mig pigg & glad! Tänkte träna idag, men tog min en frisk promenad!
Är modet uppe i morgon också, då blir det träning! Har bestämt att inte pressa mig själv, men nu känner jag längtan!
Åh just nu finns energin.... åh den ska finnas i morgon!

Beach 2009 var det visst & bröllop 2009
Nej jag ska inte gifta mig, måste finna mannen i mitt liv först! Men tänkte ju gå på lite bröllop under året som kommer & i oktober ska jag vara tärna till bästa vännen!

Hmm, jag behöver hjälp att vara den som inspirerar!
Vill ni läsa recept?
Vad skulle du behöva läsa för att bli peppad?
Mitt dagsintag?
Min träning?
Bara om bra dagar inga dåliga?

Hur kan jag inspirera dig? Hur ska jag kunna peppa?

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej lilla vän!



Mot bröllop 2009!! Jag är på :) (igen...)



Jag vill läsa recept! Om din träning! Vad du äter!

Jag vill veta allt, både bra och dåligt! Men mest bra ;)

Jag vill veta hur du peppar dig själv, hur du låter bli sånt som man ska låta bli och hur du gör sånt som man ska!!

2008-12-14 @ 23:07:31
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Jag har redan börjat, för framhållning är mitt nya ord, haha.. Det är sjukt mycket som ska fixas 2009, allt händer på samma gång! =)



Jag vill nog se mer bilder på god frukost och sånt, än massa recept. Jag hatar recept insåg jag! Jag vill att det ska stå "skär upp massa goda grönsaker, som du vill, blanda i lite annat gott som tonfisk, rör om = klart"... haha så simpelt det bara går, för jag gillar inte att laga mat!



Jag vill läsa om hur mkt man ska träna, för att brännar bort en hamburgare, en pizza, en bulle, en kaka osv.. för sånt motiverar mig!!!



Min motivation till träning kommer från att jag är att jag är inne i ett energikick, för allt annat går ju så bra! Skolan främst! =)



Kram kram

2008-12-19 @ 14:23:21
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0